کشتار کمپ اشرف

حتما شنیده این که یک سری آدمکش وابسته یا ساندیس خور سپاه پاسداران در خاک عراق به پادگان مجاهدین (اشرف) حمله کرده ان و بیشتر از ۵۰ نفر مجاهد ساکن کمپ رو به ‌قتل رسونده ان. من نه مجاهد هستم، نه مجاهدین خلق رو دوست دارم. هر چی‌ هم بیشتر در باره این فرقه میخونم، بیشتر از این سازمان بیزار میشم. یک عده خشکه مذهبی‌ دگم که ۳۰ ساله پشت رهبرشون آقای رجوی واستاده ان و بی‌ چون و چرا ازش پیروی می‌کنن. عین رابطه بسیجی‌ها و خمینی. اما بدون شک کشتار یک سری افراد بی‌ سلاح رو کاملا محکوم می‌کنم. و این چیزی هست که راستش دلیل خاصی‌ براش ندارم. با یکی‌ از بچه‌ها صحبت می‌کردم ۵-۴ تا سوال کرد نتونستم جواب بدم. با شما در میون می‌ذارم شاید شما بتونین کمکی‌ بکنین.

– اون مجاهدین باقی‌ در کمپ اشرف به میل خودشون و با دستور رهبری مجاهدین اونجا بودن. کسی‌ زورشون نکرده بوده و همه شون هم میدونستن که بدون سلاح در خطر حمله هستن. این اولین باری هم نیست به اشرف حمله شده. اینها با روحیه شهادت طلبانه اونجا موندن. خوب، حالا هم به آرزوشون رسیدن. دیگه چه غصه‌ای داری؟

– مجاهدین، در بهترین حالاتش شبیه به بسیجی‌ها هستن. اینها هنوز قبل از به قدرت گرفتن همه منتقدان خودشون رو میخوان تیکه تیکه کنن (کاری که مورد تایید رهبری مجاهدین هم هست). اون ۵۰ نفری که مردن اگر پس فردا ایران میرفتن هر کدومشون برای حفظ مسعود و مریم حاضر میبودن ۱۰۰۰ نفر رو بکشن. آدم چرا برای جلاد‌های آینده دلسوزی کنه؟

– اگر کسی‌ اونقدر احمق و مرید رهبری سازمان هست که خطر رو به جون میخره، دیگه چه دلسوزیی براش می‌شه کرد؟

– یک عده افراطی مسلمون زدن یک عده مسلمون افراطی دیگه رو کشتن. به من و تو چه؟

راستش واقعا جوابی‌ برای این سوال‌ها ندارم. اما باز هم این کشتار رو محکوم می‌کنم. نمیدونم، شاید هنوز هم یک جو انسانیت در من باقی‌ مونده و از کشتار آدمهای دیگه ناراحت میشم.

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

