کابوی بی‌عرضه

امروز با دخترم رفته بودیم ‌اسب سواری‌. نیم ساعت اولش خوب گذشت و منی که برای اولین بار سوار ‌اسب می‌شدم خیلی‌ زود یاد گرفتم که چی‌ جوری پشت ‌اسب وقتی‌ داره معمولی‌ میدوه بشینم. اون خانوم صاحب ‌اسب هم پیشنهاد کرد که چهار نعل رو آزمایش کنم. آزمایش همون و زمین خوردن در همون دور اول همون! چنان رو پشت (قفسه سینه) پایین آمدم که تا نیمساعت نفسم بند آماده بود و رو زمین بودم و تکون نمیخوردم. بعد هم بیمارستان و توموگرافی. خوشبختانه نه جایی‌ شکسته و نه خونریزی داخلی‌ داشتم.

دخترم چنان ترسیده بود که دلم براش سوخت. هر چی‌ دلداریش می‌دادم که بابا چیزی نیست، فقط درد میکنه و جدی نیست به گوشش نمی‌رفت. بابایی که تا حالا براش مظهر قدرت بود یک دفعه زرتش قمصور شد و فلج افتاد یک گوش. همه اش به فکر دختر مصدق بودم که وقتی‌ پلیس آمد مصدق رو ببره چنان شوکه شد که هیچ وقت خوب نشد و سالها در بیمارستان روانیها بستری بود.

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای کابوی بی‌عرضه

  1. يعنى علت بيماريش اين بود؟! زنده ست هنوز؟! ميدونئ تو كدوم كشور بود يا هست

    • bozmajje :گفت

      تا اونجایی‌ که من میدونم تو یک بیمارستان در سوئیس هست. چند وقت پیش یک متنی خونده بودم که یک خانوم خبرنگاری گزارش به اونجا افتاده و یک پرستاری بهش گفته که دختر مصدق اونجاست. بعد هم کنایه زده بوده که اینجوری از دختر قهرمان ملیتون مراقبت می‌کنین؟ درست یادم نیست اما حتا کسی‌ پولش رو هم نمیداده. اگر اون لینک رو پیدا کنم اینجا میزارم.

  2. كمى با من تركيب شو شايد دو تا آدممعمولى ازمون دربياد

  3. goldeneverstand :گفت

    من عاشق روزایی هستم که می رفتیم اسب سواری. ولی خداییش جلسه اول نگفت چهارنعل برید!

    • bozmajje :گفت

      تقصیر خودم بود: اگر به اون خوبی‌ و مهارت، مثل حرفه ای‌ها ‌اسب سواری‌ نمی‌کردم بهم نمی‌گفت. (این رو البته شما بذارین جزو لاف زدنهای کسی‌ که زمین هم خورده). اما از شوخی‌ گذشته، من خودم می‌بایست فکر می‌کردم و حرفش رو گوش نمی‌کردم. خوشبختانه به خیر گذشت. این حادثه من رو یاد زمین خوردن آقای کریستفر ریو، هنرپیشه نقش سوپرمن انداخت. ایشون هم از ‌اسب زمین خورد اما بدشانستر از من بود (و احتمالا با سرعت بالاتر ‌اسب سواری‌ میکرد) و گردنش شکست و فلج شد.

پاسخی بگذارید

