اینها تا حالا کجا بودن؟

الان چند هفته‌ای میشه که سران سطح بالای رژیم شروع به انتقاد محتاطانه از خامنه‌ای کرده ان. چیزی که با واکنش شدید توسط «عناصر خود جوش» و «عاشقان رهبر» ربرو شده. من راستش بین این افراد دو دسته جدا می‌بینم و بینشون فرق میزارم. شما اگر دقت کنین، تعداد بسیار اندکی‌ از اینها از گذشته خودشون و کارهائی که کرده ان ابراز ندامت می‌کنن. مشخصا برمیگردن میگن ما گول خوردیم، گول زدیم، گناه کردیم، اذیت کردیم، آدم کشتیم، حالا هم امیدواریم مردم ما رو ببخشن. بقیه، که اکثریت هستند، فقط از وضع موجود انتقاد می‌کنن اما به هیچ وجه حاضر نیستن به سهم خودشون در به وجود آمدن این وضع اعتراف کنن. انگار کسی‌ که تا پریروز رئیس کمیته بوده یا یک قسمت سپاه زیر دستش بوده اصلا نه می‌دونسته که چی‌ داره به سر مردم میاد و نه میتونسته کاری بکنه. این دسته دوم من رو یاد جنگ زرگری اوایل انقلاب میندازه که مثلا بین خیط امامیها و دست راستیها جدال بود. دورانی که آقای رفسنجانی‌ و یا خامنه‌ای جزو خوبها بودن. البته عملا هم دیدم که این خوبش چه توزرد از آب در آمد.

اینها همه سری و ته یک کرباسن. اگر انتقادی از خامنه‌ای می‌کنن فقط برای حفظ این نظام فاسد هست و نه‌ چیز دیگه. این آقایون ۳۰ ساله که می‌بینن ایران چی‌ کشیده و جیکشون در نیامده حالا که اوضاع دیگه جدی جدی داره به ضررشون میشه قر میزن.

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای اینها تا حالا کجا بودن؟

  1. هرمز :گفت

    کلا هیچ کسی بیشتر از این نوع آدمهایی که نام بردی نفرت انگیز نیست. آخر پست و بیشرفند. نمونه هاش هم کم نیست ولی در تمام این حکومت اگر بخواهم فقط از یک نفر به عنوان خائن نام ببرم و خائن خائنان [b]پر رو[/b] را انتخاب بکنم (که آخر اجرای این نوع نمایشهای زرگریه) کسی نیست به جز آقای «محمد خاتمی» رییس جمهور
    این نوع رفتارها نشان می ده که سیستم عمیقا مریضه. همه دستشون آلوده است به خون مردم و خیانت به کشور ولی هیچ کدوم حاضر نیستند عذر خواهی بکنند یا مسئولیت را به عهده بگیرند و فقط خودشون رو در حد مامور و معذور می دونند. بعید می دونم با رفتن خامنه ای یا حتا عوض شدن نوع حکومت به این سادگی ها وضعیت درست بشه. تمام سازمانهای دولتی و خدماتی از این نوع آدمها پره..

بیان دیدگاه