حسن جولانی

نمیدونم این اسم رو تا حالا شنیده این یا نه. آقای جولانی از نخبگان ریاضی‌ جهان هست. ایشون شاگرد اول دانشگاه ریاضی‌ دانشگاه تهران و نویسنده ۱۲ مقاله علمی‌ هست. از چند تا دانشگاه خارج از کشور هم دعوتنامه داره.

هر جای دیگه دنیا بود، الان ایشون با خیال راحت مشغول تحصیل و پژوهش میبود. اما خوب ایران که هر جای دیگه دنیا نیست. نتیجتاً سرنوشت ایشون هم مشابه بقیه نخبگان نیست. آقای جولانی ۱۱ آبان پارسال تو خیابون دستگیر شد. از اونموقع تا حالا هم فقط یک بار با مادرش صحبت کرده. در طی‌ این تماس چند ثانیه یی هم فقط گفت: به داد من برسید، به داد من برسید. همین.

آدم واقعاً افسردگی میگیره که بابا این مادر قحبه‌ها از کجا آمدن و کشور رو غضب کردن.

این نوشته در Uncategorized ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای حسن جولانی

  1. حسام :گفت

    آخرین خبرها ازحسن جولانی اینه که با یک هواپیمای نظامی از عراق وارد اسراییل شده و از اونجا به فرانسه منتقل شده تا درسشو بخونه تو فیسبوکش زده دانشگاه مارسی فرانسه

    • علی :گفت

      این دروغ است حسن جولانی سبز سبز بود. او هیچ وقت نرفت اسراییل این دروغ ها را دشمنان درست میکنند

  2. bozmajje :گفت

    من راستش نمیدونم ایشون کجا هست. اما خوب به فرض اسرائیل هم رفته باشه، یا اونها کمکش کرده باشن که بزنه بیرون. اشکالش چیه؟

  3. کوهساری :گفت

    چطور میشود با ایشان تماس پیدا کرد ؟ من خودم در ترکیه پناهنده هستم همه در اینجا میگویند اگر حسن جولانی نامه بدهد مرا قبول میکنند
    ایا ایمیلی از ایشان هست؟

    • bozmajje :گفت

      من راستش شخصاً هیچ خبری یا دسترسیی به ایشون ندارم. مطلبی که من نوشتم در مورد سرنوشت یک نخبه ایرانی‌ در جمهوری اسلامی هست. من هیچ گونه آشنایی با شخص ایشون ندارم.

  4. جمال :گفت

    تو رو خدا اقا اگر ارتباطی با ایشان دارید به من بگویید من دانشجوی دانشگاه علامه هستنم و حدود 7 ماه است که پناهنده در بلژیک هستم و به نامه آقای حسن جولانی نیازمند هستم تا به سازمان ملل بدهم . ما تا نامش را در گوگل میزنیم وبلاگ شما میاید. ایشام مرا میشناسند در چند جلسه در دانشگاه من هم بودم که ایشان سخنرانی میکرد

    • bozmajje :گفت

      دوست عزیز، شما اگر فارسی بلد هستی‌ لطفا پاسخ قبلی‌ من رو بخون.

      در ضمن، یک بیخدا رو به خدا قسم دادن زیاد عاقلانه نیست.

      • bozmajje :گفت

        می‌شه بپرسم شما که خبر دارین، از کجا میدونین که ایشون اسرائیل هست و حتا میدونین که زن هم داره و اسم همسر ایشون رو هم میدونین؟

  5. هاشم :گفت

    بابا شما خبر ندارین اون تو انرژی اتمی ایران بود که رفت اسراییل و الان تو اورشلیم بهش خونه و ماشین دادن ختی یه زن یهودی بنام الباز گرفته . فرانسه نیست

  6. bozmajje :گفت

    یک یابویی آماده اینجا هم ۲ تا مرگ بر منافق گفته هم تهدید کرده. خره، من که مجاهد، یا به قول تو منافق، نیستم. برو جای دیگه داد بزن. اینجا من دیکتاتور هستم و حرف چرت نمیذارم چاپ بشه.

پاسخی بگذارید

